5 maj

vaknade på världens bästa sätt imorse med min gosing vid min sida♥ - gjorde mig iordning, åkte till skolan! efter skolan gick min sara och jag intill stan en stund innan jag åkte hem. sedan skrev jag lite på en skoluppgift och efter det kom min älskling till mig. vi lagade taco, kollade eva&adam och bara myste.
egentligen är det sjukt hur man kan må så sjukt underbart bra i vissa sällskap? jag känner mig så otroligt lycklig tillsammans med min världens bästa pojkvän adam och likaså med min världens bästaste underbaraste bästavännso sarapara. jag hade verkligen inte varit densamma utan er! <3

förresten så opererades min lillasyster sig i o-hamn idag och jag pratade nyss med mammi & henne i telen och det hade gått toppen och emmisen mådde bra! så himla skönt.
har haft en förjävlig tid i mitt liv det senaste halvåret rent utsagt, men nu är allt okej igen. jag älskar min lilla familj så otroligt mycket och utan den är jag verkligen inte hel! vi har gått igenom väldigt mycket tillsammans och jag vet att allt kommer lösa sig till det bästa med allting tillslut.

vilket kärleksfullt inlägg ni fick läsa idag va;) haha. ska sova nu! puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0