godnatt

blev en runda på stan med min pojke tidigare trots att han inte var pigg alls min lilla sjukling men han ville göra mig glad i alla fall (A) han var så sötast när jag stod inne i provrummet på bikbok så gick han därifrån & köpte de åt mig som han tyckte var finigt :D har verkligen världens bästa pojkvän (misstolka inte mig nu att det är för han köpte kläder till mig idag utan det är faktiskt bara tanken som räknas att han ville överraska mig & göra mig glad), för han är verkligen världens bästa på alla andra sätt också, finns ingen ingen ingen i hela världen som min adam & det är därför jag älskar honom sååå himla mycket som jag verkligen gör, så det så! :D

efter stan fick jag åka hem själv dessvärre.. inte kul, inte kul! men hängde med mamma och pappa och handlade och sen hjälpte jag till med maten lite och sådär så tiden har i alla fall gått fort. har suttit och ätit en massa med dom andra också så nu känner jag mig som ett jäkla svullo plus att jag har huvudvärk och nästan känner mig lite febrig.. haha, mycket på samma gång!  har även hunnit med ett samtal till världens bästa saris nu ikväll & innan jag går och sussar strax tänkte jag slå en godnatt-plingeplong till min man!

imorgon blir det förövrigt utgång med min sarapara, ser jag fram emot som tusan!! ska bara se till att vara helt pigg tills imorgon men det fixar jag ;) haha. godnatten på er nu ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0