helgen

har haft världens bästa helg tillsammans med dom bästa människorna som finns :D i fredags blev det ändrade planer - istället för en lugn hemmakväll bestämde sig saris och jag för att dra ut! vi partajade till det som bara den hemma hos mig med lite cider, tre apor, asbra musik, dans och en massa prat & skratt haha :D sedan satte vi oss på bussen och begav oss till palatset där det dansades loss för FULLA muggar ;) hahaha. sjukt rolig kväll med min bästa vän! NÄSTAN lika gal1 som förr i tiden ;) haha... sussade hemma hos min parre sedan också och på morgonen vaknade vi nog fortfarande lite runda om fötterna kan jag tro... gick upp och åt mat och sen somnade vi om i tre timmar igen efter det haha. två bakfulla idioter tog sedan en härlig promenad i det underbara vädret också innan jag åkte hem igen :D

på kvällen kom min älskling äntligen hem ifrån gran canaria :D det är sjukt hur mycket man kan sakna någon som bara är ifrån en i en vecka.. hihi :D en glad återträff blev det igår satt säga ;) myste sönder hela kvällen lång sen somnade vi som två små stockar ganska tidigt ändå.

igår tog jag och anna en prommis och pratade litegrannso, skönt! hämtade min cykel i stan också sen cyklade jag hem i raketfart för lite fika med dom andra här hemma, haha. på kvällen åkte jag hem till adde igen, gick en långrunda med kessan och sedan kollade vi på "luftslottet som sprängdes" innan vi somnade. sjukt BRA film måste jag säga!


fick två fina paket av älskling när han kom hem ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ALLTID roligast med dig min bästa!:D gaaaaalna är vi hahahah :D<33333333333

2011-03-28 @ 12:54:38
URL: http://ssarajonsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0