GUD vad jag är trött just nu..

GUD vad jag är trött just nu.. imorse satt erica och jag och pluggade stenhårt i tre timmar med vår jäkla rapport till projektarbetet, haha. det gick bra faktiskt! lite senare åkte jag in till stan & sjukgymnasten där jag fick lite elstötar som skulle få mina muskler mer avslappnade (Y) somnade nästan där på britsen om jag ska vara ärlig, fick ligga där i 20 minuter och det kändes precis som massage.. haha! fick en ny tid redan på onsdag då jag skulle få samma behandling så hoppas det ger resultat!

sedan åkte jag med erren till icas "invigning" i berga, haha. köpte lite bananer och sådär ;) åkte hem till erren sen och åt lite pizza och sedan blev vi båda så sugna på GANDY som dom säger i världens bästa hotell.....  så vi gick till berga och köpte massa sedan gick vi hem till erren igen och mös ner oss i sängen framför världens bästa hotell :D så otroligt sött program & tack för en underbar dag mannen :*

nu ska jag sova! nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0