Live the life you love, and love the life you live

hade världens bästa kväll igår tillsammans med min världens finaste!! vi kollade på bio, "hur många lingon finns det i världen" sedan åkte vi hem till adam och bara myste massa ♥ är så himla lycklig med dig!

imorse vaknade vi faktiskt tidigt för ovanlighetens skull, tog det lugnt ett tag sedan tog vi med oss hannisen och kollade en stund på när danne spelade fotboll. efter det åkte vi hem till adam igen och umgicks för sista gången på en vecka :((( sa hejdå för någon timma sen och nu sitter min pojke på planet till gran canaria om en liten stund. fan vad töntig man har blivit men är faktiskt lite ledsen.. haha, kommer sakna honom så himla mycket trots att det bara handlar om en liten vecka. men det blir ganska knasigt när man är van att kunna ses när man vill, åtminstone prata när man vill.. haha, livet är inte lätt ;) nä, nu överdrev jag nog lite... men jag kommer sakna min adam!

ska slå en pling till parren nu och se vad hon hittar på för någontingen, sen ikväll ska vi ha en redig mysarkväll framför teven vi två (det är i alla fall vad jag har bestämt att vi ska hitta på;)). kan faktiskt inte passa bättre en kväll som denna - min bästa vän, jag, massa prat & teven :D

ha en braig kväll kära ni, puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0