upd.

hemma ifrån stan nu. gick kanon med intervjuerna ;) haha. tog till den lättaste vägen dock.. men vad gör väl det! medans vi var i stan kom adamski förbi med rosor till mig, så SÖTAST. älskar dig. sedan gick jag om min älskade saris och fikade lite på kullzenska, satt & pratade om det mesta och jag måste verkligen säga det igen att jag verkligen är så lyckligast för att min gamla bästa sara verkligen är påväg tillbaka, älskar det :D vi kämpar på tillsammans det vet du min saknade lilla häst :( . . .

nu har jag precis tryckt i mig lite spaghetti & köttfärssås och alldeles strax ska jag köra in mammsi till stan, resten av kvällen får vi se vad den har att erbjuda!


me and my best man!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi kämpar på hej och hå :D haha! BÄST är du hjärtat det vet du! och jag älskar dig mest min lilla hästkvinna hihi:D<3333333

2011-03-16 @ 19:30:46
URL: http://ssarajonsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0