1 mars

är sjuk idag :( vaknade inatt av feber och när jag vaknade imorse hade jag ont i huvudet också så det fick bli en dag hemma. har legat i soffan för det mesta och kollat film och läst i min lilla braiga bok.

hatar att vara hemma en hel dag utan att göra någonting egentligen, blir så himla rastlös! dock så kan man ju faktiskt inte göra så mycket när man är sjuk men i alla fall haha. har önskat att jag haft min pojke här hela dagen, men icke:( hatar hans dumma jobb ibland alltså och den dumma innebandyn han har börjat på igen, nää skämt å sidor men jag saknar min älskling!

tänkte faktiskt ta och ringa honom nu och säga godnatt sen hade jag tänkt att krypa ner i min älskade säng, godnatt på er:*



snyggaaaa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0