tandblekning

kom precis på att jag har tandblekning här hemma som jag fick utav adam i somras som jag bara har använt en gång eftersom att jag fick så jäkla ont i tandköttet sist jag testade, kunde inte äns tugga på några dagar haha. men en öppnad förpackning håller nämligen inte i mer än 6 månader ungefär så bestämde mig för att använda den nu innan det är för sent, får hoppas att jag inte får lika ont denna gången bara ;) man ska ha blekningen i munnen i ca. 2 h åt gången i 5 - 14 dagar beroende på hur vita tänder man vill ha...och det är inte det skönaste vill jag lova, men vill man vara fin så får man lida pin brukar det ju sägas ;)

så just nu sitter jag med den i munnen & ångrar mig nästan redan att jag satte in den.. haha, går ju inte äns att prata med den i. känner mej lite smått handikappad!



jag använder mig utav dentaworks - tooth whitening system

Kommentarer
Postat av: Therése

haha, det funkar ju kanon! :D

fint och vitt leende till balen och studenten! :*

2011-03-15 @ 19:39:27
URL: http://thovdegard.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, jajamensan :D det har du rätt i gummsan :* <3

2011-03-15 @ 21:25:40
URL: http://ssaraforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0