godmorgon

idag är man uppe med tuppen trots att det egentligen är en ledig dag! känns riktigt bra faktiskt :D vaknade till och med av mig självt, så skönt! ska nämligen åka in till skolan med mina tjejor för att få klart rapporten till projektarbetet tänkte vi så om tjugo minuter kommer ballan förbi och hämtar upp mig!

senare idag ska jag till sjukgymnasten med min nacke/axlar för första gången, hoppas det går bra! hihi, vi hörs senare. PUSS!


gammal men så himla SÖT bild på ballan, erica också i bakgrunden :)

Kommentarer
Postat av: mallsi

hahahhahaha nemen usch! :O de var ett tag sen de(a) min sötaste lilla man <3333333333

2011-03-21 @ 13:32:15
URL: http://maalinjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0