Dag 05 – Vad är kärlek?

Kärlek är så otroligt mycket. det finns kärlek till familj, vänner, pojkvän, husdjur osv. och alla människor söker efter någon slags kärlek eftersom att kärlek är något vi alla människor behöver för att klara oss. vi blir lyckliga av det och den lyckan man känner av kärlek är en lycka som inget annat kan mäta sig med.

för mig betyder kärleken till min familj oerhört mycket. att vår kärlek är så stark som den är beror mycket på allt de jobbiga vi har gått igenom och som vi har klarat tillsammans. de har alltid visat för mig hur betydelsefull jag är, hur mycket de bryr sig om mig och hur mycket de älskar mig.  jag vet alltid vart jag har dom oavsett vad, det stöttar mig och finns där i alla lägen. det har dom verkligen visat mig! och jag älskar dom minst lika mycket som de älskar mig.
pappa, mamma, farmor


kärlek för mig är också min Adam. har aldrig känt så starkt för någon annan förut och de stunderna vi delar tillsammans är de underbaraste och finaste stunderna jag vet. det är helt fantastiskt att veta att det finns någon som uppskattar & älskar en för den personen man är och att det finns någon som gör allt vad den kan för att få en lycklig och att må bra. för det finns ingen i hela världen som får mig så att må som bra som du älskling ♥ du är helt underbar!



kärlek för mig är såklart också mina vänner.  men det skriver jag mer om när det kommer till dag 7!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0