braiga dagar

har haft mycket braiga dagar denna veckan:D i tisdags tog erica och jag verkligen tag i rapporten i skolan, vi pluggade på som bara den och skrev nästintill klart hela. efter skolan tog vi errens pärla bort till IKEA för att köpa lite bullar att fotografera till framsidan av vår kakbok, gick finnemang!

ionsdags efter skolan, stan och sjukgymnasten hängde jag med min bästa unge ut på landet :D vi gick en prommis, åt mat, kollade teven & babblade en massa som vanligt! sedan nannade jag kudden där :D så bästast med min parren som alltid.

igår brummade vi in till skolan tidigt och efter första lektionen begav vi oss mot palatset för att intervjua magnus (vd'n för palace) om jämstäldheten i kalmars uteliv ;) haha. gick perfekt faktiskt! sedan brummade vi tillbaka till skolan och åt lite lunch och sådära. erica och jag stannade kvar enda till 17:30 i skolan tillslut för att skriva ut och plasta in alla sidorna till vår kakbok så nu är vi äntligen klara med allting förutom ihopsättningen av boken. lite senare på kvällen åkte jag med tess och handlade haha, så mysigt så!

förövrigt är det ganska tungt just nu men man får göra det bästa utav situationen, livet är faktiskt ingen dans på rosor även om man kanske hade önskat att så var fallet... :( men imorgon kommer i alla fall äntligen min älskling hem igen, som jag har saknat honom :(

nu ska jag strax slå en pling till min saris, resten av dagen ska jag tillbringa med farmor & mina systrar :D pusselipussen på er.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0