anställningsintervju

saris kom och hämtade mig imorse och så brummade vi in till skolan. väl i skolan fick vi reda på att det var eget arbete... blir så SUR på att man aldrig får höra sådant tidigare än när man redan är i skolan. blä! vi satte oss i alla fall nere i källaren och var lite duktiga jag sara erica och ballan innan vi gick och åt lite lunch och slutade för dagen.

efter skolan åkte sara och jag förbi hansa en sväng, fanns inte alls mycket att ha faktiskt så vi åkte hem.

nu ska jag gå och göra mig i ordning lite innan jag ska cykla bort till lindsdal för en anställningsintervju, är lite nervös faktiskt (A) men det går förhoppningsvis bra det här! haha.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0