4 mars

började morgonen med en sovmorgon till åtta, s k ö n t ! hoppade in i duschen och fixade mig i ordning lite innan parren kom och hämtade upp både mig & ballan på vägen sedan brummade vi in till skolan tillsammans :D hade bara en kort naturkunskapslektion innan lunchen sedan slutade vi för dagen. älskar att fredagarna är så korta i skolan som dom är, för fredagar är verkligen de dagar då man verkligen bara vill hem! fast idag åkte jag ju inte hem efter skolan äns iochförsig haha. min älskade man parren & jag tog nämligen en liten runda på staden innan vi tog oss hem igen.

nu väntar jag på att min älskling förhoppningsvis ska piggna till lite så att vi kan åka in en runda till stan igen för att kolla lite kläder till både honom & mig :D sen blir det förmodligen en liten lunch också!

kvällen ska tillbringas hemma med eller utan addeman(?), farmor, hennes bror & hans fru ska nämligen hit på lite mysmiddag för lite firande av min syster i efterskott. ska bli mysigt!

annars så ska jag bege mig från den här jävla datorn som jag aldrig lyckas slita mig ifrån tyvärr. har blivit alvarligt skadad av den har jag märkt, så BEROENDE. men nog om det, haha.
vi hörs lite senare! :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0