20 mars

godmorgon! :D

hade en kanonkväll igår med min bästa unge som vanligt. vi tog oss en tripp till maxi för att köpa lite gotte sen åkte vi hem till mig & kollade på gullivers resor & pratade en massa som vanligt. hur mysigt som helst!

nu ska jag gå ut och sätta mig i solen en stund med dom andra i familjen, är ju så sjukt underbart väder idag så man måste verkligen passa på! sedan kommer tessi förbi och hämtar mig, vi tänkte parkera vid frillan & gå en långpromenad i stan med brillorna på (Y) underbart! haha.

resten av dagen hade jag tänkt att tillägna min kära skola, ska skriva klart 2 religionsuppgifter hade jag faktiskt tänkt.

ha en underbar dag :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0