2 mars

har precis ätit lite gottiga pannkakor som min kära farsgubbe gjorde på min begäran ;) haha, namnam.

efter skolan idag gick jag tess och wictor in till stan en runda. jag köpte mig en skjorta & de andra två köpte med sig lite mat hem till tess. vi kollade på solsidan och efter en stund i soffan blev dom två godisgrisarna själva sugna på godis så då hoppade vi på cyklarna och begav oss till berga C för att köpa lite gotte. väl hemma hos tess sen igen åkte wictor hem och jag & therese tog fram gitarrerna och släppte loss på guitarr hero, haha. så kul ju! sedan började vi prata om therese födelsedag och började planera lite inför den, kommer nog att bli roligt om det blir som vi tänkt oss :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0