17 mars

hade en hemsk eftermiddag/kväll igår men min älskling räddade mig tillslut.. är så otroligt tacksam för allt du gör för mig gubben! världens finaste kille♥ somnade tidigt och som en stock sedan, har gått från nattuggla till jag vet inte vad.. är trött både morgon, dag & kväll nu för tiden? weird.

imorse tog jag bilen och brummade iväg till skolan, hämtade upp ballan på vägen också innan vi begav oss till jenny & psykologi B . . . inte favoritämnet så att säga ;) sedan åkte vi tillbaka till stagg där vi mötte upp våra två andra kompanjoner för lite religion och fotoB. dagen rullade på snabbt som attan faktiskt!

efter skolan gick malin och jag in till stan för att fota adam igen, fick med en nyklippt snyggare man denna gång;) malin & jag fick även förfrågan om att ställa upp som makeupmodeller :D sen skjutsade jag hem malin och nu sitter jag här som vanligt, ungefär lika trött som en gnu...

ikväll blir det promenad med lillannis! alltid roligt att prata gamla minnen, hihi :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0