16 mars

vaknade tidigt imorse trots min LEDIGA dag, haha. men var snäll mot min kära pojkvän och körde in honom till jobbet vid halvåtta i alla fall :D sedan bestämde mallan och jag oss för att åka in och kolla lite på studentmässan som var idag, så det gjorde vi! mötte även upp erren där. åkte dock in helt i onödan kände jag nu efteråt, tog en brochyr och sedan gick vi där ifrån.. haha.

nu väntar jag på att min bästa vän ska pallra sig hit, sedan ska vi möta upp ballan & erren i stan igen för att fotografera & intervjua lite till skolan! inget jag ser fram emot alls ska jag säga er... men efter det ska parren och jag gå & ta en fika, sedan får vi se vad vi hittar på :D


en nyvaken sara imorse, haha

Kommentarer
Postat av: Therése

haha vilka fina smeknamn du har på dom! :*

2011-03-16 @ 10:54:08
URL: http://thovdegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0