31 januari

idag efter skolan tog jag mig hemåt, skulle möta upp tess och natta i stan lite senare men eftersom jag slutade tidigare än dom kom jag på tanken att vara lite duktig och röra på mig för en gångs skull så åkte hem och ställde bilen innan jag hoppade på cyklen tillbaka till stan igen ;)  fyfan för min kondition för tillfället säger jag bara.. haha, men nog om det, det ska det bli ändring på minasnn!

kollade bara runt lite efter en jacka och ett par chinos men istället slutade det med att jag kom hem med ett par ridbyxor, vill inte äns tänka på att jag köpte något för jag får en sådan ångest, gah!! jag har inte råd... haha.

nu ska jag hoppa i säng, ska in till skolan redan vid åtta imorgon nämligen och det är inte varje dag det händer inte ;) godnatt!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej! :)



Tillsammans med ett smyckesföretag har jag nu designat mitt eget armband i läder som man nu kan köpa för bara 99 kr, kolla gärna in och säg vad du tycker :) Tack!



http://www.jessi.se

2011-02-04 @ 13:58:49
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0