söndag

i fredags kväll kom natta och malin förbi mig, vi fixade till oss och lite sådär innan vi åkte vidare hem till elin där tess också var. där lyssnade vi på musik, pratade, åt gotte & festade till det :D riktigt najs! sedan tog vi alla tjejer en taxi bort till palatset för att dansa loss. blev en mycket lyckad kväll med braiga brudar vill jag lova! ballan och jag avslutade även kvällen med lite tjockismat på max, namsiiiii :D

igår åkte tess och jag in till staden för lite fika & mat, en massa prat blev det också såklart, trevligt som bara den! efter staden kom pojken hit och då blev det handboll och mat tillsammans med resten av familjen här hemma sen fick jag vara chaufför åt min kära lillasyster några ggr under kvällsingen också.. men det lönar sig ska ni veta ;) haha!

imorse åkte adam till jobbet tidigt och jag åkte med familjen till torsås för att hälsa på mormor&morfar, mysepyse. åt mat och fikade litegrann.

nu ska jag bänka mig framför teven ett tag framöver, handboll & solsidan är det som står på schemat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0