-

fan vad tiden bara springer iväg, hinner ju knappt med längre ;) lovet har varit helt underbart bra, bättre, bäst? faktiskt.. och välbehövt! sista jullovet i mitt liv var det till och med, så sjukt!!  dock känns det ju inte som om det var tillräckligt långt men vill på ett sätt bara gå i skolan så fort det bara går för nu är det bara fem månader kvar till studenten och det händer hur mycket som helst roligt nu innan så det kommer ju gå hur fort som helst.. nu måste man verkligen vara på G och hänga med i svängarna känner jag förresten, haha.

har varit lite duktig idag faktiskt, skrev ut surrealismen och min novell sen skrev erica och jag in en massa recept på datorn till vårat projektarbete.. det går framåt nu minsann! har bara en rolig rapport kvar nu, nästan, FY för den säger jag bara, rapport måste helt klart vara det värsta som finns inom skolvärlden, fyfyyyyyy!

nu ska jag lägga mig i sängen en stund och läsa min nya bok som hamnade i brevlådan igår, "energitjuvar", började läsa igår och den verkar vara hur bra som helst faktiskt :) lite senare ikväll kommer älsklingen och sussar härrrrrrrrr.



världens bästa & jag på nyår

PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0