tisdag

igår hade min bästa man och jag en mysdag. vi lagade gottemat, var ute & gick och sedan kollade vi handboll och myste resten av kvällen :D

imorse åkte erica och jag in till skolan vid niotiden för att redigera klart de sista bilderna till vårt projektarbete. hann inte riktigt klart med alla men nu vet vi hur vi ska ha det mesta i alla fall, hoppas jag ;)

nu kom jag hem från skolan nästan precis, fick sluta lite tidigare ifrån samhällen eftersom att vi ska ha redovisning nästa vecka så vi fick lite eget arbete till det. har jätteont i magen just nu förövrigt, har haft det hela dagen till & från, det bara hugger och gör ont :( blä, ibland är det jobbigt att vara tjej alltså! haha

resten av dagen ska jag faktiskt bara vara hemma själv och ta det lugnt, behövs sådana dagar ibland också. ska göra som min kära vän therese och spela lite thesims i min ensamhet tror jag, haha. ett mycket underskattad spel ska jag säga er :D sedan ska jag kolla handbollen ikväll såklart, sverige - danmarkkk ju!

men nu ska jag tjillivippa härifrån i alla fall, ha det så bra! ♥



Kommentarer
Postat av: Therése

hahahahaha vad söt du är. Jag dog av skratt

hehe :*

2011-01-25 @ 17:23:57
URL: http://thovdegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0