natti

fick lite besök av min älskling lagom till handbollen förut men nu sitter jag här ensam igen :( buhu. känns så tomt att sova ensam när man är van vid att alltid ha någon som håller om en, hihi.

är ledig hela dagen imorgon eftersom att vi tjejer blev klara redan förra veckan med vår tidningsanalys som egentligen skulle lämnats in imorgon, så skönt! ska försöka vara lite duktig då och utnyttja tiden och åka runt och lämna lite cv'n hade jag tänkt eftersom jag aldrig får tummen ur och gör det.. haha. tror jag skrev det för några veckor sen att jag skulle göra det men skrev inte klart mitt cv förrän idag. känns dock ganska meningslöst att gå runt och lämna cv'n i affärer osv när man ändå inte har några kontakter på sådana ställen, känns som om chansen att få jobb är ungefär noll! menmen, man måste ju alltid försöka i alla fall.

ska krypa ner i min nybäddade säng nu & sätta elementet på högsta för jag fryser ihjäl snart känner jag.. natti natti :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0