fredag

igår efter skolan åkte jag och min finaste pojk in till stan för att äta på thai silk, myspys! resten av kvällen spenderade vi hemma hos honom framför teven med massa gotte. först kollade vi handbollen som jag missade en hel halvlek av pga att jag somnade, haha.. sen såg vi på ett jättehemskt program om en alkholist och hennes familj, FY det var riktigt sorgligt :( 

idag hade vi bara en lektion sedan gick malin och jag in till stan på jakt efter lite festkläder som jag tyvärr inte hittade, haha. men ett par jeans och en topp fick jag med mig i alla fall, dock inget festligt men jeansen får nog åka på ikväll i alla fall för ikväll blir det utgång med brudarna minsann!!!

ska hoppa in i duschen nu, sen ska jag försöka få tag på nattis & malinpalin.
ha en bra kvällis :D Pussssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0