110118

idag hade vi en LÅNG skoldag. startade morgonen med lite projektarbete tillsammans med erica, vi satte in alla våra bilder i indesign så nu ska vi bara sätta in recepten och alla texter också sen är vi nästan klara med själva boken. sjukt vad mycket mer tid det tar att göra än vad vi trodde alltså, det hade vi icke räknat med faktiskt ;) hihi. sen hade vi svenska, lunch och samhälle. på samhällen var vi alla tjejer flitiga och jobbade på som bara den med lite frågor som vi skulle svara på i grupp, gick bra! när vi var klara tog erica och jag bilen och brummade hem.

just nu är jag lika trött som vanligt.. tyvärr. jag hatar det! tror jag måste gå och kolla upp vad det är för fel för jag blir så trött & lättirriterad hela tiden och det är inte så likt mig. känner mig som en gammal tanta ungefär, haha.

ska ta en promenad med min vovve nu i alla fall sen ska jag åka hem till min toker, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0