110117

imorse på historialektionen kollade vi på film, vi såg hotel rwanda(?). tyckte filmen var jättebra men så himla hemsk, hatar att världen är så jäkla orättvis.. tänk att vissa verkligen har det så som man ser på filmer, sådant man inte tror kan vara sant utan inbillar sig att det bara är "film". världen är så sjuk!

just nu sitter jag i min säng & är helt slut, har mublerat om och hållt på idag.. haha, är man rastlös kan man få för sig att göra vad som helst alltså ;) att jag är slut beror nog också på min lååånga prommis jag tog ie solen idag, underbart.

nu ska jag gå ut i köket och se ifall min kära systeryster och hennes pojkvän är klara med maten för snart hungrar jag ihjäl här borta! efter det ska jag ta mig en promenad med min voffeplutt  ♥


lilla bebisen min!

Kommentarer
Postat av: Therése

åhåå så söt!

2011-01-17 @ 19:23:39
URL: http://thovdegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0