lördag

blev en helsjuk kväll/natt igår minst sagt, HAHA. var riktigt trevligt hemma hos tess tillsammans med adam wictor och tessi, vi spelade spel,drack och lite sådär. sedan begav vi oss till km där det shottades för fulla muggar... haha, blev lite för många fulla muggar tror jag nog. men roligt hade vi! gick vidare mot palatset sen där kvällen tyvärr dog ganska fort. menmen, så går det ibland ;)

älskling och jag vaknade hyfsat tidigt idag,  för att vara bakis i alla fall. åt lite mat sen kollade vi på film och bara myste!

nu är adam hemma och fixar sig och jag tror att jag borde börja med det också, kvällen ska nämligen spenderas i stan tillsammans med min lilla parreplutt, andreas, emma & oscar. så ikväll är vi på att igen & hoppas på att kvällen avslutas lite bättre än igår :D




två små pinglor från förr :* haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0