tisdag

är nästan precis hemkommen från en heldag hemma hos parren. tog bilen dit redan vid elva imorse och det första vi gjorde var att laga oss en smaklig måltid, makaroner & köttbullar ;) namnam! sedan begav vi oss upp till stallet för att rida saras pålle litegranna.. haha. rädd som en apa satt jag i alla fall på hästen efter att sara hade övertalat mig att inget kunde gå fel, hahaha (utan sadel till och med). det gick nog helt okej och mannen var ganska nöjd med mig trots allt ;)  sedan åkte vi hem till sarisen igen och kollade igenom tusentals gamla bilder & videosar från förr, fyfan vilka tider säger jag bara, haha mongosar :D  åt ännu en gång och sedan satt vi bara och pratade om allt och inget, tog även en liten härlig promenad för ännu mera prat. känns verkligen som min älskade lilla sara är på väg tillbaka igen, i alla fall på helt rätt spår.. är så otroligt GLAD för det. tack för en underbar dag i alla fall min lilla pärla ♥

nu ska jag ringa min älskling och se vad han har för sig sen ska jag tvinga med mig min syster bort till maxi för att köpa lite gotte, hörs sedan! pusselipuss


superglada saror en gång i tiden :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah jäklar vilka snykkkka bilder alltså;))) jag är GLADAST för att vi har hittat tillbaka till varandra min finaste sarapara :D:D:D<3<3<3

2011-02-24 @ 09:04:50
URL: http://ssarajonsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0