måndag

imorse kom med kära lilla ballus och hämtade mig ute i lindsdal hos addemanso. vi åkte sedan intill stan för att kolla läget litegranna men som vanligt var vi ju ganska ruinerade på pengarna så det blev endast att kolla, haha. hårt är livet som student ska ni veta ;) dock hittade vi en parfym som vi båda fastnade för, den nya escada, så himla gott luktade den :D efter staden brummade vi vidare ut mot IKEA för att unna oss lite mat innan vi åkte vidare hem igen, mysdag!

annars har jag inte gjort mycket mer än ätit idag faktiskt när jag tänker efter, var nyss på max med mamma & pappa nämligen haha. och ikväll ska jag endast ta det lugnt framför teven i min ensamhet..

imorgon ska jag förövrigt hem till min lilla sarapara, vi ska upp till stallet & rida som förr i tiden :D sen ska vi laga något gottigt och sen kolla filmis med. kommer bli superdupermys!

nu ska jag kila ut till dom andra i teverummet en stund, skriver lite senare igen. pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0