lördag

är så himla glad idag :D längesen humöret var så här på topp faktiskt!!

igår efter skolan gick jag och min lilla sara in till stan för en fika. satt och babblade om gamla minnen som vanligt, så roligt så! saknar dom tiderna så otroligt mycket..
lite senare kom tess till mig och vi fixade oss inför kvällen. älsklingen och danne kom och hämtade oss och vi åkte hem till ken för att förfesta litegranna. Sedan drog vi oss vidare mot palatset där det bjöds på en helt underbar kväll! hade sjukt kul faktiskt, jättemycket folk, bra musik, underbara människor & allt var perfekt helt enkelt :D dansade sönder med tess hela natten lång & bärde runt på linus ett bra tag eftersom att mannen inte kunde stå på sina egna ben äns.. hahaha! var förövrigt en ganska sjuk kväll när jag tänker efter, haha. kvällen avslutades (självklart) på max tillsammans med tess adam wictor och linus. det enda minuset denna kväll var att adams jacka blev snodd :( men tackar alla för en toppenkväll iaf!

ikväll är vi förövrigt på att igen. ska festa till det lite smått med nathalie & sarisen och förhoppningsvis ändrar sig fylletess och joinar oss också, hihi ;)

nu ska jag hoppa in i duschen i alla fall, ha det så bra! PUSS ♥

tre glada små tjejer för några veckor sedan

Kommentarer
Postat av: Therése

fylletess? :O Passar dig mannen.

höhö

2011-02-19 @ 17:19:27
URL: http://thovdegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0