fredag

godmorgon!

gårdagen spenderades tillslut hemma hos min älskade sarapara. vi kollade teven, åt mat, gick en promenad, var hos hästarna och  bara pratade en massamassa :D är så lycklig för att vi har börjat hitta tillbaka till varandra igen (eller snarare för den & min gamla bästa sara håller på att hitta tillbaka), min duktiga unge som kämpar på som bara den ♥ du är så duktig så & jag vet att du kommer fixa det här :D

nu kom jag precis in från en promenad med nellanpellan. ska hoppa in i duschen alldeles strax och fixa mig lite fort för vid ett ska jag möta finaste tess inne i stan för att äta lite lunch på tajjan (Y)

hörs senare :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jaa nu är hon påväg tillbaka igen den där sara jonsson;) vart tusan har hon hållt hus dom senaste åren?! hahah:D<3333 min finaste sarisparis

2011-02-25 @ 13:56:15
URL: http://ssarajonsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0