Dag 03 – Mina föräldrar

Mina föräldrar är verkligen de bästa jag har. min mamma heter christel och pappa heter peter och dom träffades när båda var tjugo år och de har hållt ihop enda sedan dess, i 27 år närmare bestämt nu tror jag(?) jag har alltid haft väldigt nära kontakt med båda två och dem känner mig bättre än någon annan i hela världen. så fort jag tänker på något eller om det är något som inte står rätt till ser dom alltid det trots att jag ofta inte vill säga vad det är så slutar det alltid med att jag berättar allting och dom hjälper alltid till så gott dom kan efteråt. de har gett mig så mycket kärlek, så sjukt många goda råd, sagt kloka ord och hjälpt mig med vad dom än har kunnat under hela min uppväxt.

under en period har jag nog varit bland den värsta ungen i världen med tanke på att jag har mått ganska dåligt under en tid vilket har gått ut över mina älskade föräldrar tyvärr. jag har sagt fula ord och kallat & sagt saker till mina föräldrar som de aldrig skulle behöva få höra från någon och jag har gjort värre saker än så men det tänker jag inte skriva här. med andra ord har jag absolut inte varit den gamla vanliga sara under ett tag och det är något jag inte har insett på riktigt förrän nu...  trots detta har de verkligen försökt göra allt för att jag ska må bra igen & det finns inget i världen som jag uppskattar så mycket som det. de peppar mig alltid och stöttar mig i alla lägen och situationer som finns och de har alltid sagt en massa bra saker för att få mig att tro mer på mig själv. vad jag än gör eller vad som än händer så vet jag att det alltid finns där för mig. många gånger har jag trott och tänkt att de gjort och sagt saker till mig för att bara vara dumma men sen efteråt har jag alltid insett att det varit för mitt eget bästa, allt för att jag ska må bra och vara lycklig. jag har börjat erkänna för mig själv att jag faktiskt också kan ha fel ibland, haha;) ni är helt otroligt underbara mamma&pappa och utan er hade jag inte varit den människan jag är idag och jag är så tacksam för allt ni gör och har gjort för mig, jag älskar er så otroligt mycket och det hoppas jag att ni vet! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0