Dag 01 – En bild på mig + 12 fakta om mig



1. Jag suttade på tummen tills jag gick i 4an och var tio år
2. När jag var mindre drack jag inte kolsyra, det började jag inte med förrän i högstadiet någon gång innan dess när man hade skoldiscon osv fick läraren alltid specialbeställa en mer eller en festis till mig ;) haha
3. Jag är en riktig lite godisgris & älskar choklad mest av allt men för ett tag sedan fick jag reda på att jag är laktosintollerant så nu mera får jag försöka klara mig utan det
4. Jag har väldigt svårt att ta åt mig av positiva saker, det mesta som fastnar i huvudet är negativt
5.
Jag har dålig självkänsla & mycket svårt att tro på mig själv ibland
6. Jag har svårt att lita på människor
7. Jag är känslig & gråter både när jag är glad & ledsen
8. Jag hittade mig min första pojkvän samma år som jag skulle fylla 18
9. Det värsta jag vet är avundsjuka och när man upptäcker att någon man verkligen litar på sviker eller går bakom ryggen på en
10. Jag är ganska svartsjuk av mig (något jag har märkt först nu), när det gäller pojkvänner och så.. haha, dock handlar det ju mest om rädslan att förlora någon man tycker så mycket om!
11. Jag (och mina kära vänner) har sjukt dålig humor, erica sara malin och jag har ett eget "språk" och vi fyra tillsammans är nog inget man gärna lyssnar till när vi väl är på gång ;) hahaha..
12. Sommaren när jag och sara precis hade fyllt 15(?) var vi ute på äventyr i stan en natt, vi hade varit på skumparty på vallen och när vi väl skulle bege oss hem vid fyratiden från stan blev det kaos. Vi gick barfota eftersom att vi hade fått skoskav båda två och när vi fick syn på en bil komma körandes mot oss i en tunnel fick vi panik och sprang. Sara hade förstått att det var polisen och skrek "spring" så sprang vi genom skogen men själv trodde jag vi förföljdes av några killar så jag sprang allt vad jag hade & hon med men inte för samma orsak som jag, för jag trodde verkligen att vi skulle bli våldtagna eller ngt, hade så ont i fötterna efter alla grenar vi hade sprungit över och panik hade jag också men tillslut gömde vi oss bakom en gren... med polisens ficklampor rakt i ansikterna upptäckte vi en sekund senare... hahaha. dom trodde att vi hade gjort inbrott i ett hus i funkabo eftersom att vi var i samma område som det hände & eftersom att vi började springa när vi såg dom men dom hade såklart fel och vi fick gå hem igen ;)


blev inte bara fakta om mig nu märkte jag.. haha. menmen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA vet du hur mycket jag skrattade när jag läste den sista HAHA, tröga små tjejer var vi :D:D<333333

2011-02-18 @ 08:45:09
URL: http://ssarajonsson.devote.se
Postat av: Sara

hahahahahahahaha detsamma, fyfan vilka underbara minnen vi har min kära lilla man!!!! :D:D<33333333333333

2011-02-19 @ 14:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0