onsdag

började morgonen med nationella imorse, vet faktiskt inte riktigt vad jag ska säga om det? kändes varken bra eller dåligt om jag ska vara ehlt ärligt, haha. men jag hoppas på det bästa ;)

efter skolan gick saris och jag in till stan en snabbis innan jag åkte hem och märkte att jag blivit utlåst.. ARG tjej!! ringde min toker som fick köra mig in till stan så jag kunde hämta en nyckel av syster. sedan försökte jag plugga lite men det resulterade bara i att jag städade ännu mer idag, haha. gick också en promenad med erica och sedan lagade jag lite mat också. men nu ska jag försöka få tummen ur och börja på alvar! är så sjukt skoltrött men nu är det ju faktiskt bara 2 månader kvar så måste kämpa på.

imorgon blir det grillning och utgång med mina tjejer, var så längesedan vi var ute allihopa så det ska faktiskt bli skitkul! :D

ska slå en pling till min saknade lilla sjukling nu och ser hur han mår, sedan ska jag sätta igång med pluggandet..



längtar till sommaren!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0