19 april

igår slutade jag skolan tidigt så efter skolan drog mallan och jag ut i det SUPERDUPER fina vädret och åkte lite inlines. så jäkla härligt! kändes nästan som sommar & jag överdriver inte;) massa med folk var ute i shorts så sommaren kanske inte är så långt borta ändå! tyvärr lyckades ju självklart malin få skoskav... hahaha, stackars liten. fick åka förbi kalmargrillen och dona lite och efter 3 h var vi hemma igen.

på kvällen blev det lite bowling med älskling och hans family, roligt! fast jag är sämst.. haha. sov hemma hos min adam sedan och imorse vaknade vi tidigt. gick en prommis med kessie & köpte med oss lite fika som vi fikade på sedan, namnam!  

när han började jobba körde han in mig till skolan där jag mötte erren & nu har jag precis varit ute på en långpromenad med henne.

idag fyller förresten pappa år, grattis på honom♥

ska slå en pling till min bästaste saris nu innan det blir tårta med familjen & farmor. vi hörs :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0