100908

Fullständigt namn: Sara Elise Forsberg
Ålder: 18
Vart bor du: Kalmar
Bor tillsammans med: Mamma, pappa, två systrar
Husdjur: en liten vovve
Färg på ditt hus: gult

När är du född: 21 juni

Klass: SP08e

Något jobb: nepps men söker;)
När gick du upp i morse: 10:30
När ska du sova: när jag blir trött som jag tydligen aldrig verkar bli... ?
Duschat idag: yes

Kramat någon idag: aa

Pussat någon idag: ja
Dagens klädsel: jeans & vit tshirt
Dagens smink: puder, mascara & eyeliner

Dagens sötnos: min älskling♥

Hur många har du kysst: Håller inte kollen där vettu;) haha ne..
Vem kramade du senast: mammi

Vem saknar du: min farfar:(

Hur många har varit otrogna mot dig: ingen hoppas jag..
Har du pojk-/flickvän: Ja
Vem pratade du med i telefon senast: addemannis


FAVORIT:

Film: hm.. svårt

Låt: taio cruz - dynamite
Mat: grillat är bästaa

Dryck: juice
Färg: Vitt, svart

Tv-serie: desperate housewives & gossipgirl

Stad: stockholm
Land: thailandet
Ämne i skolan: matte

Tv program: idol;) ne, vet inte


SENASTE:
Personen du tänkte på: ballus :D vart håller du hus?

Personen du pussade: adam

Gången du spydde: Vill jag icke minnas, fy bläblä

Gången du grät: lite innan idag, haha

Pizzan du åt: minns inte

Gången du var i Göteborg: För någon sommar sedan

Gången du var i Stockholm: Förra året
Gången du duschade: Innan idag
Gången du sov: Inatt
Personen som såg dig gråta: Mamma

Svart eller vitt: Vitt
Hund eller katt: Hund
Ut och festa eller hemma och mysa: berosso på, föredrar nog att mysa mest!
Pussas eller kramas: både och samtidigt
Har du svart hår eller blondt: Blondt

Har du blåa ögon eller bruna: Blå

Choklad eller lakrits: Choklad

Göteborg eller Stockholm: Båda
Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt
Coca cola eller fanta: cola
Älska eller älskas: Älska och älskas
Leva eller dö: Leva

 

VEM:
Vill du kyssa nu: min dooosi
Träffade du senast: Familjen
Hade du senast en msn-konversation med: Adam
Spelade du tvspel med senast: emma
Vill du ta med på en romantisk resa nu: Adam då;)
Vill du sova jämte inatt: lite uttjatat nu kanske, men får väl säga adam där med hihi ;*

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0