iiiiiiiiih :D


har haft en toppendag med min annis idag, vi kom på att det spelar ingen roll hur sällan vi ses nuförtiden för varenda gång vi ses känns det som om vi sågs igår, har alltid en massa saker att prata om och vi tänker & säger nästan alltid samma sak varenda gång någon öppnar käften;) haha. ganska sjukt att vi känner varandra utan & innan med tanke på att vi bara har känt varandra i lite mer än ett år, känns som om jag har känt ungen i hela jävla livet, hihi.

förövrigt när jag tänker efter har jag nog aldrig varit så lycklig som jag är just nu, trots att det har gått lite upp & ner med många saker på senaste tiden så har jag fasen aldrig varit lyckligare än vad jag är just nu..  (ibland måste man faktiskt bortse från det negativa & tänka på allt det positiva istället) jag har nog allt jag har önskat mig just nu? har världens bästa pojkvän & då menar jag verkligen världens bästa, har aldrig någonsin tyckt om någon så mycket som jag tycker om min älskling. Jag har också världens bästa vänner & familj som man bara kan ha. tack för ni finns!!!!!!!!!!!!! det enda jag önskar mig för tillfället är ett körkort & studenten, sen är jag nöjd;)haha, näädå.. en lycklig tjej är jag just nu i alla fall och det är jag så glad för :D

nu ska jag spela lite playstation med min syster innan jag kryper ner, hihi. puss&godnatt på eeeeeer ♥


Kommentarer
Postat av: Annis

GULLAN!!!! BÄSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST, och finis bilden också :D perfaaaaa ! <333

2010-09-26 @ 07:38:24
URL: http://annnagrohn.blogg.se/
Postat av: ERICA

det är precis så det ska vara hjärtattttttttttt!!! <3 love you!

2010-09-26 @ 18:30:23
URL: http://ejohansssson.blogg.se/
Postat av: mallan

jag bara ÄLSKAR denna bilden!:* alltid så sötast min lilla man:D:D

2010-09-29 @ 15:45:51
URL: http://maalinjohanssson.blogg.se/
Postat av: Therése

söööt tjej!! :*

2010-09-30 @ 16:44:21
URL: http://thovdegard.blogg.se/
Postat av: Anonym

gullliga ni är mina små brudar :::* looove you!

2010-09-30 @ 22:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0