was looking for a place to hide away

skolan rullade på ganska snabbt idag faktiskt trots saras ericas malins & mina stora problem med våra små vepor på median, förstod inte riktigt hur vi skulle få till allting men det gick bra tillslut ;) haha. blev en långis lunch med malin sedan med lite dodis & kalopps, mysipysi. sista lektionen labbade vi satan tillsammans med natta, HAHA. kanonbra gick det, H A T A R kemi mer än något annat i skolan tror jag, har noll koll!

på tal om annat så har jag ingen energi över snart. orkar varken se på eller höra mer, orkar inte lägga ner mer tid på att försöka fixa till något som aldrig kommer att bli bra bara genom mig själv. det är din tur nu.

nu ska jag fly verkligheten en stund;) puss♥


Don't tell me not to leave
right before I go
You don't even know
what you're asking me to do


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0