söndag

hade en toppendag igår. åkte till modehuset, öb & köpstan med annis på dagen (HAHAHHA) galet var det! körde två mil fel så fick dra till med en u-sväng mitt ute i ingenstans, haha nädå. lika rrruligt som alltid med min pannisannis i alla fallius.

på kvällen hade älskling och jag myskväll, bästa kvällen på länge måste jag säga:) lagade middag, kollade film och myste. en bättre dag kunde jag icke fått till! och fem månader på det också, underbart♥

vaknade på bästa sättet som finns imorse, sedan åkte älsklingen till jobbet och jag åkte bort till min bästa annis. var ute & gick, "städade" robins lägenhet och lite sådära, haha.

nu sa jag precis godnatt till addepadde så nu är det nog dags för mig att krypa ner också, nattinatti!



Kommentarer
Postat av: annis

åh så fin bild på er gummmmsan =) hiihi

2010-10-18 @ 08:02:48
URL: http://annnagrohn.blogg.se/
Postat av: emmy

aw :) vad söta ni är

2010-11-10 @ 14:53:21
URL: http://emmyyblennborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0