101013

vaknade runt niotiden imorse. körde först hem älskling sen brummade erica och jag vidare till skolan. väl i stan hittade vi oss en toppenparkering tyckte vi, en asstor fickparkering och allt vettni;) gick dock inte lika finfint som vi hade trott.. hahah. HATAR att det inte är servo på min bil alltså.. stod nog där och försökte parkera i en kvart i alla fall, men tillslut gick det perfa! vi åkte in till skolan för att skriva klart vårt arbete om moderaterna & socialdemokraterna som ska vara klart på fredag. vi gav oss fan på att vi skulle bli klara med allt idag så efter fyra timmars hårt arbete blidde vi klara:D så skönt!! nu blir det inget mer pluggande denna veckan inte.. wooh, galet skönt!

kom förövrigt nyss in från en LÅNG prommis med anna. älskar att ut och gå, speciellt nu på hösten.. så mysigt är det! och så älskar jag att gå med min annis också såklart :D hon får mej alltid på toppenhumör.

nu ska jag hoppa in i duschen för andra gången idag;) haha, hajhaj!


snygg brudis, haha<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vilken fin bild sara, den har du lyckats med! hahahaha :D <3333333333

2010-10-14 @ 07:48:38
URL: http://annnagrohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0