101012

igår var det mammis dag, hela 46 år blev min lilla mamma:D grattisgrattis på henne.

efter skolan tog jag bilen och brummade bort till min käraste lilla annapanna, gick en långis i det underbara vädret och pratade en massa som vanligt, bra bättre & BÄST. tog sedan bilen bort till lasses också för sista gången i hela mitt liv för att lämna in ett papper som jag helt och hållet hade glömt bort att lämna!

lite senare kom min älskling hit. kollade paradise hotel och tog det luugnt, skönt!

imorse vaknade jag med min fetknopp till pojkvän som tar hela jäkla sängen vid min sida, haha nädå. gick upp och tog en tablett för jag hade så JÄKLA ont i huvudet rent ut sagt, längesen jag hade så ont. kunde inte somna om och mådde illa som bara den.. hände också några olyckor, (BLÄ) så slutade med att det inte blev någon skola idag vilket nog var det bästa, usch..

nu mår jag i alla fall lite bättre, huvudverken har släppt och jag har kunnat äta lite(A) ska hoppa in i duschen nu tänkte jag sen blir det att lägga sig i soffan & mysa sönder framför någon bra film! hoppas ni har en lite bättre dag än mig;) pussis!


älskar denna låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0