torsdag

hej!

kom precis hemifrån skolan. har varit en lång dag i skolan idag, till skillnad från vad det brukar i alla fall;) hade massage första lektionen vilket jag nog måste säga är bland det bästa som finns, så skönt att bli lite ompysslad sådär på morgonkvisten alltså haha. sedan hade vi religion där vi började kolla på filmen "savior", usch.. riktigt hemsk film! jag hatar krigsfilmer, blir så ledsen när jag ser sådana.. åt lite lunch efter det och sedan hade vi fotoB, fotade tessi lite innan vi begav oss hemåt.

nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli tre för då ska mammi och jag åka in till stan en runda, senare ikväll ska jag leka med addis. vi ska äta på MAX det är en sak som är säker,  är så sjukt jäkla sugen på det;) haha.

ska ta något att äta nu, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0