lilllördag

japp, lilllördag är det idag minsann ;) kom precis hem ifrån en liten fika med min fina älskling. mysigt! nu sitter jag här och väntar på att annis ska ringa, vi ska nämligen ha en liten mysiskväll ikväll med lite gott och bönderna och en liten film också kanske;)

ska städa upp lite på mitt rum nu bara, vi hörs nog lite senare. PUWS!



SENASTE:

Dryck: vatten
Telefonsamtalet: adam
SMS: ballus
Sång du lyssnade på: Johnny Clegg - dela (HAHA, djungelgeorge ♥ )
Gången du grät: blev några skvättar iförrgår minsann..

HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat någon två gånger: japp!
Varit kär?: är det just NU nu nu
Förlorat någon speciell person: Min älskade underbara farfar..
Varit deprimerad: det kan man nog säga lite mer eller mindre tyvärr
Varit så trött att du somnat sittandes: ja

DINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: svart
färg 2: vit
färg 3: rosa

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Ja
Fått ditt hjärta krossat: mje
Skrattat så att du har börjat gråta: haha ja förfan:D
Träffat någon som förändrat ditt liv: yesbox!
Insett vilka som är dina äkta vänner: det kan man säga
Fått reda på att någon har pratat om dig: ja
Kysst en kompis: när jag har varit lite fullis kanske

BLANDAT:

Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: håller icke kollen
Hur många barn vill du ha: två - tre
Har du några husdjur: en liten voffis
Vill du ändra ditt namn: nä
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Hade lite kalaos
Vilken tid vaknade du idag: runt 8tiden
Vad gjorde du igår runt midnatt: sov(A)
Någonting som du längtar till: Studenten, sommaren!
Senaste gången du träffade din pappa: nyss
En sak du skulle vilja ändra om i ditt liv: svarar som anna, att jag inte skulle lagt tid på personer som absolut inte varit värda det!
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: ja
Vad gör dig irriterad just nu: skolan
Vad är ditt namn: Sara
Singel/upptagen: Upptagen vettni;) haha
Stjärntecken: tvilling
Grundskola: djurängsskolan/funkabo
Gymnasie: stagnieliusskolan
Högskola: Har inte kommit så långt ännu;)
Hårfärg: Blond
Långt eller kort: lite mittemellan, ganska kort!
Längd: 174
Vad gillar du gällande dig själv: jag venne
Piercings: navlen
Tatueringar: ingenalls!
Höger eller vänster: höger

DIN FÖRSTA:

Operation: har aldrig opererats
Piercing: navlen
Tatuering: ingen som sagt
Bästa vän: Anna Forsberg
Sporten du spelade: har aldrig spelat någon direkt sport, men friidrott höll jag på med ett bra tag
Husdjur: nellsan, lilla vovvsingen
Vaccination du minns: stelkramp, gjorde så jävla onnnnt kommer jag ihåg haha
Förälskelse: adaaaam
Alkohol du drack: haha, usch.. vill jag inte äns nämna

JUST NU:

Äter du: some candy
Dricker du: vatten
Är du på väg att: städa my roomie
Lyssnar du på: 50 cent - candyshop, hihi
Väntar du på: att annis ska träna klart

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: självklart
Vill du gifta dig: ja
Karriär i åtanke: hm..

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon: ögon
Kortare eller längre: längre
Romantisk eller spontan: både och såklart
Snygg mage eller snygga armar: maaage :)
Tatueringar eller piercingar: inget! i värsta fall får jag väl säga tatuering;) fast nä, aldrig på adam.. haha
Känslig eller inte: känslig
Ragg eller förhållande: förhållande

HAR DU NÅGONSIN:

Kysst en främling: har nog hänt;)
Tappat glasögon eller linser: nej
Haft sex på första dejten: nej
Krossat någons hjärta: njeee vet jag inte
Har du blivit arresterad: arresterad & arresterad vet jag väl inte..
Dissat någon: ja
Gillat din killkompis (mer än som vän): nej:)

TROR DU PÅ:

Dig själv: det är inte ofta det
Mirakel: haha, önskar ibland iaf
Kärlek vid första ögonkastet: ja
Himlen: att man kommer till himmelen när man dör JA
Att kyssas på första dejten: om det känns bra så:D

SVARA ÄRLIGT:

Haft mer än en pojkvän på samma gång: när jag var liten, hihi
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: ja
Vad kan du verkligen inte leva utan: mina nära&kära
Vad vet inte så många om dig? - sådant dom inte borde veta helt enkelt
Har du någonsin åkt buss i pyjamas? - nä
Vad har du för planer imorgon? - skola, sen leka med min älskling
När åt du senast ett äpple? - igår
Är du hundrädd? - nejdå
Gillar du att titta på nyheterna? - ibland
Har du någonsin sett en vild zebra? - det tror jag inte
Vem pussade du/fick du en puss av senast? - min pälskling
Vad föredrar du för mönster (prickigt, rutigt, zebra etc)? - randigt
Vems knä satt du sist i? - adams
Gillar du dessa random frågor? - haha, har inget bättre för mig så
Skulle du kunna äta levande sniglar om du skulle få 1 milj för det? - amen absolut, haha
Är du förälskad? - jaaa det är jag
Har du bra självförtroende? - nej
Vem är den vackraste du känner? - adam och min lilla finfina vännso pannsaannsa är inte så pjåkig hon heller;)
Vem vill du vara med just nu? - annapannaa
Har du kramat någon det senaste dygnet? - Ja
Har du tryckt på en knapp tangentbordet bara för att det låter så roligt? - haha, näj
Vad är din viktigaste ägodel? - mobilen får jag nog säga där
Kan du lita på någon till 100%? - JA, dock är det absolut inte många.
Tror du på spöken? - nej
Dansar du balett? - nej
Tycker du om mjölk? - det gör jag absolut
Om du fick planera din egen död, när, var och hur skulle du då dö? - usch, vill jag inte äns tänka på..
Jordgubbar är... -  namnam:D
Internet explorer eller Mozilla firefox? - mozilla

Säg tre saker man kan göra när man har tråkigt:
Umgås
Träna
äta;)

Säg tre personer du verkligen inte skulle klara dig utan:
Familjen
Adam
Vännerna

Säg tre saker du vill göra just nu:
åka utomlands, typ thailand hade verkligen inte varit fel!
sova en liten stundis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0