hihi

vad ska du göra idag? - är inte så mycket kvar av dagen men jag ska ligga i soffan hela kvällen & kolla fotbollen med älskling
vad ska du göra imorgon? - plugga..
hur ser ditt hår ut nu? - som ett trollhår ungefär;)
har du fräknar? - på sommaren!
glasögon/linser? - ne
vad ska du göra i veckan? - skolan, träffa ballusen, älskling & även festa till det lite smått med tjejerna till helgen
vad ska du göra ihelgen? - festa & mysa
vem skulle du vilja ha hos dig nu? min bebbo
har du gråtit av lycka någongång? - aadå
har du gråtit för att du ramlat? - haha, gråter nog varenda jäkla gång jag ramlar..
är du glad just nu? - ja!
är du ledsen just nu? - neje
är du arg just nu? - neeeee
händer det nåt kul idag? fotboll på tv;););)
sommar eller vinter? - sommar
vad vill du ha nu? - ett efterlängtat höstlov hade inte varit fel, men fredag kanske man borde ta & säga först!
vad åt du till middag igår? - pasta&skinksås
har du gråtit efter att du vart hos frisören? - haha det har hänt..
vem vet mest om dig? - mina närmaste så att säga;)
vad är klockan nu? - 19:12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0