har tråkigt...

Lovar du att vara ärlig? jajamen
Du heter: Sara
Smeknamn: saris, sörren, sixten;)
Låt som när du är ledsen sörjer till: till någon westlifelåt eller något.. haha
Beroende av: får väl säga godis där, godisgris som man är;)
Vad tror folk om dig: Jag vet inte, hoppas dom tror att jag är snäll;)
Stämmer det: jadå
Vad får du oftast komplimanger för: jag vet inte:)
Brukar du skratta för dig själv: det händer nog ganska ofta, haha
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "jaa:D du är bäst!!!:*"
Var bor du: Kalmar
Trivs du där: amen visst det!
Äger du några converse: yes
Sprit, cider, vin eller öl: vin
Brukar du bli för full: det händer;)
Är du allergisk mot något: nepps
Hur svarar du i mobilen: "amen hallådär" för det mesta
Antal timmar sömn inatt: 9
Brukar du komma i tid: Ja
När mår du bra: när mina nära&kära mår bra!
När blev du fotad senast: det minns jag faktiskt inte, hatar att vara med på bild(A)
Hur känner du dig nu: pömsen
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: blä
Vad saknar du: adam♥
Hade du en bra kväll igår: hade en superduperbra kvällis, fick massage och allt;) haha
Favorit dryck på morgonen: juicee
Rakar du benen: jadå
När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt tolv
Är du blyg: det berosso på
Sysslar du med någon idrott: ingen alls just nu
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja det gör jag faktiskt
Har du spytt offentligt: Njae?
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Allt som tjejer inte kan göra
Är du nöjd med ditt liv: för det mesta, just nu är jag det!
Är du bortskämd: inte så
Vad gör du i morgon: Skolan, stan & mysa adammmmm:D
Vad längtar du till: studenten!!!!!
Har du bra vänner och äkta vänskap: det bästaste.
Vad använder du för schampo: lanza för tillfället;)
Hur gammal är du: 18
Tycker du om någon just nu: klart jag gör
Gröna eller röda äpplen: Gröna
Gillar du golf: NEJ, skulle vara minigolf isf;)
Vilken tid gick du upp idag: 9
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: ja, svinkallt ju!!
Är det okej att gråta: jaaaa.
När grät du senast: igår... haha tönt som man är
Vad skulle du göra om du vann en miljon: reeeeeeesa
Bär du glasögon eller linser: Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej
Har du piercing: ja
Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: Ja
Solar du ofta: På sommaren
Är du bra på att laga mat: Helt okidoki
Är du flygrädd: Nej
Hur vig är du: haha, knappt alls nu för tiden..
Är du musikalisk: nej, inte min starka sida;)
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Piggelin
Tror du på ett liv efter döden? jag vet inte om jag tror på det, men hoppas gör jag allt
Tycker du om sushi? har aldrig smakat(A)
Har du tandläkarskräck? nä:)
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska!
Vilken ögonfärg har du: blåa
Har du någon gång gråtit dig till sömns: aa
Biter du på naglarna: inte längre
Röker du: Nej förfanken
Hur ofta tränar/motionerar du: 3 ggr i veckan kanske!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Smeknamn: saris, sörren, sixten;)

DU glömde det viktigaste gumman :((((((

SARRE! är de bara jag som säger det? och så får de inte ens vara med. haha, pussswssssss <3

2010-10-15 @ 07:08:20
URL: http://annnagrohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0