101024

har haft en bbbra helg! i fredags kom adam tom och mackan förbi och hämtade mej på kvällen sedan begav vi oss hem till robin och annis där anna tess mallan & nattis höll hus. lite senare kom även anton viktor robin & några killar från hans lag. en rolig kväll med braiga människor :D skulle dragit vidare mot palatset senare var det tänkt men pga min pojkvän blev det inte så.................................... haha. hade roligt så länge det varade i alla fall;)

igår åt jag och mina systrar lite lunch hos farmor. mysigt! åkte till maxi och handlade lite gotte inför kvällen sedan med adam mackan och tom, efter det åkte adam & jag hem till honom och kollade djungelgeorge och myste♥

nu ska jag snart åka hem till robin, eftersom robin är borta så har annis lägenheten för sig själv så vi ska mysa lite och kolla filmis hade vi tänkt :D

imorgon ska jag förresten ta tag i mitt liv och köpa ett friskiskort, är lite på tiden måste jag säga!

men nu måste jag dra mej härifrån så ha en fortsatt bra dag, pusseliPUSS.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bästa dagen med dig min lilla brutta <3

2010-10-24 @ 20:17:15
URL: http://annnagrohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0