:D

har haft en superduper helg. fredagen blev mer än lyckad med underbara tjejer :D ballan och jag åkte och köpte lite gotte innan vi begav oss till jebbans lägenhet, lite senare kom tess & nattis och till sist matilduu. blev en riktigt lyckad förfest satt säga, längesen vi fick till det så bra ;) hade mycket roligt inne på palatset också minsann, kanoooon!

i lördags var familjen hembjudna till familjen nielsen på middag & mys, riktigt trevligt! åt god mat, spelade kort & hade det det bra :D dock har jag nog aldrig varit så bakis som jag var då, var helt jäkla slut i huvudet & satt och gäspade mig igenom hela kvällen typ haha..

igår kom farmor på lite fika sen lekte jag med älskling resten av kvällen, kollade beck och myste lite!

fick med både vänner släkt  familj och pojkvän denna helg, inte illa det inte;) hahha.

förövrigt varierar mitt humör upp & ner mest hela tiden nu för tiden, tror det beror på det sjukt underbara vädret faktiskt.. ena stunden sitter jag & lipar och andra är jag på topp, haha sjukt är det..

nu ska jag i alla fall  åka in till stan en sväng med mallan om hon blir klar någon gång idag.. ;) vi hörs nog lite senare! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0