första november

har haft en underbar helg. fredagen blev super med mina tjejer, förfestade lite hemma hos mej innan vi begav oss till palatset. lördagen spenderade jag med älskling innan han åkte och jobbade. på kvällen kom familjen johansson + hampus på lite middag och mys, lite senare kom även älskling igen, jättetrevlig kväll! igår träffade jag min annis, vi gick på stan och gick en liten promenad. åkte hem till adam efter det och kollade beck, åt en massa gottigottgott och somnade sedan lika godast som alltid med min bästa älskling.

idag har jag varit en gullig flickvän och lagat mat till min addemannso medans han var på möte. blev kyckling, ris & beasås.. som alltid! haha, men det är det bästa han vet;) och han blir alltid lika nöjd;);););) vi kollade på filmen "the last goodbye" innan han åkte tillbaka till jobbet igen och jag måste bara säga att jag lipade floder, tönt som man är.. hehh. men fin film tycker jag allt!

nu är jag helt sjukt slut så nu är det dags för kudden att nannas, GODNATT♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0