söndag

igår blev det lite fördelsedagsfirande hemma hos småkusinerna i smedby. emilia fyllde 6 år så det blev god mat och tårta tillsammans med lilla släkten, mycket trevligt! lite senare på kvällen kom min tröttkeps till pojkvän hem till mig. åkte en liten runda med emmis och sen åkte vi hem och kollade teven med mamma & pappa. idag har vi varit ute och gått och sen har adam hjälpt mig att fixa min gamla data så den går att sätta igång igen för att föra över alla gamla bilder och webcamerafilmer till min nya, haha fick mej några goda skratt kan man säga, hahaha! här kommer några exempel, dock inte dom värsta;)


jag och malin


jag och ballan


jag och erica


sara och jag


jag och erica


sara och jag


erica


avslutar med en bild på mej och malin
HAHAHA.


ikväll blir det bio(?) saw 3D minsann. får hoppas att man inte dör under filmer, haha nedå. nu blir det i alla fall mat! hörs nog lite senare. pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA SÖTA:D Du måste skicka lite bilder ju! :D<33

2010-11-07 @ 19:51:03
URL: http://finest.se/sarajonsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0