i fredags efter skolan

i fredags efter skolan gick jag in till staden med min älskade pojkvän, köpte lite finigt till honom inför kvällen som vi sedan spenderade först hemma hos robin och annis tillsammans med kajsa johan och emil. lite ölspel & sådära, kulkulkul! sedan tog vi en taxi allihopa ut till lindsdal för ännu mera partajande hemma hos granis, SJUKT lyckad kväll måste jag säga!! längesedan jag hade så skoj :D tackar anton för det!

vaknade hemma hos mig igår och efter frukosten åkte adam och jag hem till honom för att laga lite taco :D mmumma! hihi. kollade teve och myste hela dagen sedan tills jag skulle iväg till sandra för lite jobb i garderoben vilket gick finfint ;) men som vanligt kunde min tröga lilla skalle inte komma ihåg att dricksen ska läggas direkt i fickan och inte i kassamaskinen, gick miste om endeeel denna kväll också, SJUKT irriterande haha!

nu har jag precis hjälpt mamsen lite med lussekatterna och nu ska jag fixa iordning mig lite för att åka på lite adventsfika hos lilla farmor! mysipysi :D förresten så har min kära mor & far inte slutat med "adventspaket" än så imorse fick jag ett paket med loréal's nya mascara & eyeliner, kanonis! haha.

nu måste jag skyyynda :) ha en bra dag! PUSS♥


<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0