am I dreaming

sitter och dricker lite drickyoghurt nu medans jag väntar på att law and order ska börja, haha. idag har jag varit i skolan och lite senare blev jag bjuden på fika hemma hos annis och robin, GULLIGT! så det var bara till att sätta sig på bussen satt säga ;) hihi, mysigt var det. gick en liten promenad sedan och då mötte jag min älskling på vägen som var på väg hem så då passade jag på att ge han en liten PUSS & sen skjutsade han hem mig.  igår hade vi förövrigt ett halvår och med handen på hjärtat kan jag säga att det har varit det finaste halvåret i mitt liv♥ du gör mig så lycklig!

nu ska jag försöka få tag i ballan igen som verkligen är helt jäkla okontaktbar idag;) godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0